همایش پیاده روی خانوادگی بمناسبت نیمه شعبان در تربت حیدریه
 پایگاه اینترنتی هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی

در هفته جوان 23خرداد93 و همزمان با میلاد قطب عالم امکان ،امام عصر و الزمان حضرت مهدی(عج) همایش پیاده روی خانوادگی در تربت حیدریه برگزار شد.

در این همایش دکتر خسروی نماینده مردم شهرستانهای تربت حیدریه ،مه ولات و زاوه ، رازیتا حیدری رئیس هیأت ورزشهای همگانی استان خراسان رضوی ، مسئولین شهرستان ، مسئولین،هیأت های ورزشی ،ورزشکاران و جمع کثیری از همشهریان عزیز مسافتی در حدود 5 کیلومتر را از میدان دژ بان به سمت فلکه ریاضیات پیشکوه پیمودند و در انتها جوایزی به قید قرعه  به شرکت کنندگان اهدا شد.

این همایش با مشارکت و حمایت کامل حسن پروان مدیریت مجتمع تجاری دالان شهرستان و با قرعه کشی یکدستگاه خودرو پراید ویژه خریداران از این مجتمع وجوایز دیگر شامل سکه،کارت هدیه و 12دستگاه دوچرخه  برای سایر شرکت کنندگان برگزارشد.

 دراختامیه این همایش دکتر ابوالقاسم خسروی  از حضور پرشور مردم در پیاده روی، مسئولین برگزاری همایش بویژه حسن پروان به جهت حمایت و مشارکت در برگزاری تقدیر و برگزار ی هرچه بیشتر این قبیل همایش ها را لازم و ضروی عنوان کرد.

سید حمیدرضا امینی رئیس اداره ورزش و جوانان نیز ضمن تبریک عید نیمه شعبان از کلیه دست اندرکاران برگزاری این همایش و همچنین همشهریان محترم تقدیر نمود . امینی همچنین به نمود واقعی نشاط و شادابی عمومی در همایشهای پیاده روی خانوادگی اشاره کرد و اساس کار اداره ورزش و جوانان بخصوص هیأت ورزشهای همگانی را در برگزاری برنامه هایی برای عموم مردم عنوان نمود.

میهمان ویژه این مراسم رازیتا حیدری رئیس هیأت ورزشهای همگانی استان خراسان رضوی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور خود در جمع مردم تربت حیدریه این شهر را از شهرهای موفق و پر افتخار استان در ورزش بویژه ورزش همگانی عنوان کرد و از همه مسئولین و مردم شهرستان تقدیر نمود.

جعفر رضوانی رئیس هیأت ورزش های همگانی تربت حیدریه و سایر مسئولین نیز هر کدام به نوبه خود در سخنانشان از برگزاری این گونه همایشهای عمومی که نشاط ، پویایی و سلامتی آحاد مردم جامعه را درپی دارد حمایت کردند. جعفر رضوانی همچنین به بیست انجمن فعال زیر مجموعه هیأت ورزشهای همگانی اشاره کرد و از همشهریان خواست با حضور مداوم و پرشور خود همراه وحامی ورزشهای همگانی در پیشبر اهداف این حوزه ورزشی باشند. اختتامیه این همایش با برگزاری برنامه های متنوع  جشن ویژه میلاد حضرت مهدی(عج) همراه بود.





تاریخ: یک شنبه 25 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط هواداران دکتر ابوالقاسم خسروی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 112
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 114
بازدید ماه : 459
بازدید کل : 110198
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

آدرس دفاتر ارتباطات مردمی استاد خسروی :

دفتر تهران : تهران ، میدان بهارستان ، ساختمان مجلس شورای اسلامی - دفتر نمایندگان - طبقه سوم - اتاق شماره 316 تلفن : 33523901- نمابر : 33503294

دفتر شهرستان : تربت حیدریه خیابان کاشانی - بین کاشانی 8 و 10 ، جنب بانک ملی ، پلاک 160 ، طبقه فوقانی تلفن : 2235113 - 0531 نمابر : 2235114 - 0531

شهرستان زاوه - دولت آباد - خیابان امام رضا - بین امام رضای 32 و 34 تلفن : 3725560 - 0532

شهرستان مه ولات - فیض آباد - خیابان شهیدبهشتی - شهیدبهشتی 45 تلفن : 6727870 - 0532


لطفا نظرات ،پیشنهادات و انتقادات خود را با ما درمیان بگذارید- با تشکر مدیر سایت